Uvažujete nad vlastnou potlačou tričiek, či už s marketingovým zámerom propagovať svoju značku, alebo len jednoducho túžite po originálnom kúsku, ktorý nebude mať nikto iný? Zistite, ktoré rozloženie pre logá, obrázky a text funguje najlepšie.
Obsah článku
Vycentrujte to!
Stred hrudníka je najobľúbenejším miestom pre potlač tričiek s vlastným motívom, a to pre všetky druhy potlačí, či už ide o firemné logo, umelecký obrázok alebo typografiu. Je zároveň najviditeľnejšie – potlač bude na očiach aj v prípade, ak cez tričko prehodíte mikinu alebo inú vrchnú vrstvu. Štandardný rozmer pre takéto umiestnenie je 4×4, avšak môžete využiť aj celú prednú stranu trička (vhodné skôr pre vlastné účely, nie reklamné/marketingové).
Na ľavej strane hrudníka
Toto klasické, no aktuálne aj veľmi moderné umiestnenie na ľavej strane hrudníka je ideálne hlavne pre minimalistické motívy. Pokiaľ sem chcete dať text, mal by byť stručný a výstižný. Minimálna výška veľkých písmen by mala byť 0,8 cm a 0,65 cm pre malé písmená, aby bol text dobre čitateľný. Takto umiestnená potlač je decentnejšia a v prípade jednoduchého loga pôsobí viac profesionálne. Ak je však logo či obrázok komplikovaný, s množstvom detailov, lepšie bude umiestnenie v strede hrudníka.
Využite potenciál zadnej časti
Na kvalitnú potlač mikín alebo tričiek môžete využiť aj zadnú vonkajšiu stranu. Pokiaľ chcete pridať logo, zvoľte miesto pod golierom (tam, kde sa z vnútornej strany nachádza štítok). V tomto prípade je maximálny odporúčaný rozmer 3×3. Zaujímavá grafika môže využiť potenciál celej zadnej strany. Mikina sa stane umeleckým dielom, ktoré budete nosiť.
Umiestnenie na rukáve
Zaujímavou alternatívou je umiestnenie na rukáve, avšak nie každý poskytovateľ vlastnej potlače na tričká ho umožňuje. Rukávy neponúkajú veľa využiteľnej plochy, ale ak chcete potlač, ktorá nie je príliš nápadná, rukáv je skvelou voľbou – odlíši vaše tričko alebo mikinu od ostatných. Voľte menšie alebo vertikálne orientované motívy, ktoré budú kopírovať tvar rukávu.